miercuri, 27 mai 2009

Cocalari


BRUSC mi-a venit inspiratia=)))))...o sa vorbesc despre cea mai raspandita forma de prostie pura:Cocalarul;;).Cocalarii sunt peste tot, de toate varstele si de toate sexele:)).Ei pot fi intalniti pe strada, in cluburi, in licee, in facultati, in parcuri, in trafic si mai pe scurt ca sa nu va mai plictisesc : PESTE TOT:)).Cand spunem cocalar nu ne referim neaparat la termenul manelist.Manelistul e interpretul sau ascultatorul de manelele...sa nu zica lumea ca's rasist ce plm doar is punkist:)))).Revenind la prietenii nostrii cu capacitate intelectuala redusa...

E pă trend. E pă sistem. Are de toate: bani, duşmani, femei, "hăini" dă firmă, "două celulare şi-un pistol (cu apă) la cingătoare", are "lanţe şi ghiule". Şi nu ştie să facă altceva decât să se laude. Cu ce n-are. Căci, în general, un astfel de specimen n-are nimic din ce spune:)). "Pumnii lui minte nu are." Însă vrea să se dea mare. Adună banii cu făraşul, şi-i face evantai, şi-i pune la brâu, îi înşiră pe saltea sau pe podea. Dacă îi socoteşti pe toţi, nu-ţi ies mai mult de vreo treij’ de milioane. Dar omul "doarme" pe saltea de bani. Că e bazat. Cocalaru’ mic îi şuteşte lu’ tac’su banii din şifonier, se pozează cu ei ca să vadă lumea că e jmeker si pune poza pe hi5 sa-l vada "fomeile" ca e bazat. Cocalaru’ mare face şedinţă foto în parcare. De obicei cu maşinile altora. Cocalarul mic se dă mare. Cocalarul mare se dă şi mai mare. "Care, mă, io care nu mă face pă mine un mi¬lion?! Păi io care câştig fără număr care mă duce pă mine mintea să fac jmekerii. Că întorc banii cu lopata. Fac bani cu dexteritatea!" (wow ar fi culmea sa auzim "dexteritate' din gura unui cocalar=))) Cam asta-i mentalitatea.
Cocalar surogat: cu ţoale de imitaţie, cu "jeacă" de muşama, luată din Europa, pe care scrie Dulce&Cabanna, Cucci sau Ni¬kke, cu euroii traşi la xerox, cu apă în sticla de votcă, pistol de jucărie, cu maşi¬nile altora, cu sabie de plastic, lângă vila primarului, notarului...
Cocalar original: Are Versace pă bune, Armani sau Gucci, maşina lu’ tac’su sau chiar a lui, euro adevăraţi, poze cu el pă plaje în Spania sau Italia.
Cocalar original: Are Versace pă bune, Armani sau Gucci, maşina lu’ tac’su sau chiar a lui, euro adevăraţi, poze cu el pă plaje în Spania sau Italia.
Cocalar cu maşini. "Am maşina cea mai mare şi gagica cea mai tare/ Mor duşmanii c-o duc bine/ Că nici unu nu-i ca mine." Ghici ghicitoarea mea: care e maşina cea mai mare: 301, 331 sau 131?:))
Cocalar cu femei. "Am talent şi-mi mer¬ge bine/ Mor fetele după mine." "Am ta¬lent şi sunt stilat/ De dujmani invidiat şi de fete merg curtat." Curtat? Aoleu, ce urât sună!=))
Cocalar de stupi: "Se ţin fetele după mine/ Parcă aş fi roi de albine/ Şi-a dat lumea cu părerea/ K-s băiat dulce ca mierea". Dacă eşti aşa de dulce, poate ai diabet...
Cocalar cu explozie întârziată: "Am ta¬lent fermecător/ Şi sunt şmeker până mor/ Am şcoala în haladeală/ Bag orice puştoaică-n boală/ Sunt frumos şi am ta¬lent/ Mai ceva ca-n Occident/ Sunt un prinţ la 4 ace/ După moda lui Versace/ Am talent şi sunt versat/ Sunt o bombă de băiat". Haoleo talentatule, haoleo retardatule, ce-ţi mai bubuie mintea! Du-te de explodează la altă uşă!
Cocalar dă firmă: "Te iubesc în stil Gabana că eşti dulce ca bomboana/ Te iubesc în stil Armani, ca să moară toţi duşmanii/ Şi atunci când n-am ce face te iubesc în stil Versace". Răspuns de la duşmanii cocalarilor: "Vă detest în stilul Gucci/ Nu mi-aş da pe voi nici... unghia mică de la piciorul stâng"!
Cocalar daltonist si amnezic: "Am un dor de vad color/Inaintea ochilor/Uit de foame, uite de sete/Nu te-as da pă mii dă fete/ Si ma gandesc ca autorul acestei opere muzicale e din orasul meu =))) (focsani)
Cocalar modest: "Hai in mercedes hai in avion/Si la sutien sa-ti bag un milion/Hai in mercedes ca vreau sa te iubesc/Doar 10 minute si ma potolesc/Saracu...in 10 minute isi da drumu :))
Cocatek: Acesta este un tip apare de cocalar.El este o specie relativ noua si provine din cultul Tektonik.Cocalarii din aceasta specie danseaza ca niste drogati pe melodii necorespunzatoare si se aseamana mult cu o maimuta sedata dupa dans.Ei pot fii intalniti in cluburi si recunoscuti dupa freza semi-emo si pantalonii mulati pe cur
Rockalarul: aceasta specie este un hibrid intre cocalar si rocker.Desi (probabil) asculta rock si se imbraca ori cocalareste ori rockereste (in functie de anturaj nah) el tot este un copil retard care isi schimba stilu din 2 in 2 luni pt a fi cool, fiind prost si mancand seminte pe strada.
COCALARUL ULTIMATE: acest specimen este intruchipat in persoana nimeni altului decat Fernando de la Caransebes, il stiti sigur...maimuta aia care a aparut la TV si a urlat in gura mare 'NU SUNT GAAAAAAY SA STIE TOATA ROMANIA CA EU SUNT IDOLU LA TOATE FEMEILE DIN ROMANIA !'...bine mai catar obosit, am inteles.El este, pana in momentul de fata, alaturi de Magda Ciumac si Elodia cele mai populare personaje din istoria moderna a Romaniei=)).Sfat pentru fernando : ia-ti o ploscă şi o oala asa pentru inspiratie sa mai scoti HITURI...saracu :( =))
Cocalarii existau de multă vreme. Dar s-a găsit cineva să-i arate cu degetul. Cei care au pus bazele site-ului www.cocalari.com. Ei sunt primii care i-au luat la ţintă. Au mai apărut, între timp "specimene.com", "cocalari şi prinţese.ro", "terminaţi.net", "shukărime. com" şi aşa mai departe. Iată cum sunt selectaţi şi analizaţi cocalarii: după bău¬tură şi femei, ţoale de firmă, celulare, ma¬şini, portofel, şmekerie, afacere, euroi (tra¬şi la xerox), ochelari de policeman, cu aur, cu bani, cu carpetă, cu mileuri, cu muş¬chi, dansator de baie, gigolo italiano, de club, de gard, de hol, de maşini străine, fotoşopist, înaripat, înarmat, înlănţuit, în¬săbiat, mafiot, steluţist, perdelist, telefonist, microbist, matrixar, ochelarist de soare.Pentru toti cocalari va trosnesc mai rau ca Cheloo/Caci Spit din Focsani va rezerva loc la Bellu. b-) sa nu ziceti ca nu's si eu bazat=))
Cocalarul
• Nume de alint: Coca
• Definiţie: kitsch
• Activitate: numără banii, oftică dujmanii
• Se poate confunda cu: manelistul
• Limba: vai mama ei
• Studii: două clase mai mult ca trenul
• Adresa: Românica
• Se înrudeşte cu: piţipoanca, e perechea masculină a acesteia
• Răspunde la apelativele: Bossu, Şefu, Jupânu, Stăpânu, Barosanu, Boeru, Prinţu, Regele, Îm¬păratu, Faraonu, Nababu, Arabu, Măretu
• Hobby: agăţatul piţipoancelor
• Cum se defineşte: mare "boer", om cu caracter, "ji are tot ce vrea el", Boss de boss, Băiat de băiat, Fineţe de băiat, Băiat de catifea.

Cam atat despre acea minunata specie...pe curand:)

2 comentarii: