miercuri, 27 mai 2009

Caldura mare dom'le

Pfoai mama ce cald e...cald rău.Astăzi îmi venea sa turbez în pauze la liceu nu mai puteam dom'le...am băut vreo 2 sticle de apa plata dar fara efect:)).Ar trebui sa se facă iar campania aceea cu apa rece la colţuri de strada cum a fost acum cativa ani in urma...se mai racorea si omu':)).Anyway...maaaaare prostie am făcut sa vin cu maicamea cu maşina în cuptorul ăla de tabla roşie.Nu-i de mirare ca acum mă doare capul:-? dar nu mai conteazaaa acum sunt in camera si scriu pe mizeria asta cibernetica pe care oricum n-o viziteaza nimeni:)).That's life.Apropo de life:)) am o cunostiinta in varsta de nici 18 ani si are un talent in a da din gura (in sensul pur literal) si a se zbate pentru a-si sustine punctul de vedere...si o admir oarecum pentru asta dar bineinteles ca este si o parte mai antipatica a ei...aproape intotdeauna crede ca are dreptate si asa se uita de sus la tine de parca tu te-ai nascut ieri intr-un cazan de cacat in timp ce ea se ungea cu lapte doina pe trupul fin.duteeeeee tataaaaa.Si acum sa generalizam.Nu va enerveaza ciumpalacii care se dau maturi?care o fac pe inteligentii....pe maturii...sunt sigur ca da...:)).gataaaa ca nu mai am inspiratie.Pe curand punx and girls

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu